hu logo close
Erdészet logo

Erdészet

chevron_right

Gyümölcs és zöldségtermesztés logo

Gyümölcs és zöldségtermesztés

chevron_right

verified Garancia/Szerviz

delete_forever
150/150
Húzz ide fájlokat a feltöltéshez

** Kérjük, egyenként adja meg a problémát, és csatoljon képeket az egyes hibákhoz/problémákhoz.

add Probléma

* Kérjük, részletezze a problémát röviden, mondja el, mit vett észre először, mikor, hogyan és hol.

Garancia/Szerviz
  1. Hány év garancia van a termékekre?
  2.  
  3. Az Európai Unió garancia szabályai szerint magánszemélyeknek 2 év, cégeknek, vállalkozásoknak 1 év garanciát tudunk biztosítani.
    Azonban a garancia időtartamát a gyártók külön-külön meghatározhatják. 
  4.  
  5.  
  6. Milyen gyorsan kezeljük a garanciális eseteket?

  7. A garanciális eseteket a bejelentést követően kivizsgálásra bocsátjuk, majd az azt követő 48 órában választ adunk arról, hogy milyen további teendő adódik az esettől függően.
  8.  
  9. Milyen esetekre terjed ki a garancia?

Garanciát csak azokban az esetekben tudunk biztosítani, ha a megvásárolt terméke rendeltetésszerűen volt használva, illetve nem egy kopóalkatrész elhasználódásából adódó meghibásodás következik be.

  1. Milyen folyamata van egy garanciális esetnek?
  • A bejelentés után felmérjük a garanciális esetre vonatkozó teendőket.
  • A gyártó felé bejelentjük a problémát, majd a probléma megoldásához szükséges információ birtokában intézkedünk a gyártó általi visszajelzést követő 14 napon belül.
  • Ezt az időt befolyásolhatják olyan tényezők, mint a garanciális javítások esetén felmerülő alkatrész-beszerzések.

Továbbá:

  • A gyors ügyvitel érdekében kérhetjük ügyfelünket egy egyszerűbb alkatrészcsere elvégzésére, amely alkatrész(ek) az Agrohof Kft. által biztosított.
  • Ez előzetes egyeztetés alapján történik, garanciavesztés nélkül.
  • A probléma minél könnyebb és részletesebb feltárásához az Agrohof Kft. képes vagy mozgóképes anyagokat kérhet az ügyféltől.
  1. Milyen esetekben történik idő előtti garanciavesztés?

A garancia idő előtt elveszik azokban az esetekben, ha a termék nem a rendeltetésének megfelelően használt, továbbá, ha a gép átépítésre kerül és erről előzetesen, írásban nem történik egyeztetés, jóváhagyás. 

  1. A garancia tartalmaz helyszíni javításra lehetőséget?

Helyszíni javítás azokban az esetekben alkalmazható, ha a javítás azt megköveteli, illetve ha a javítás folyamata máshogy nem kivitelezhető. 
A gyorsabb javítás érdekében a folyamat az Agrohof Kft. telephelyén történik, ahol a kérdéses garanciális helyzeteket megállapíthatjuk.
Ha úgy ítéljük meg, hogy a javítás a garancián kívül esik, akkor ennek költsége az ügyfelet terheli. A fel-, és lerakodás folyamatáról is az ügyfél tartozik felelősséggel. 
A gyorsabb ügyvitel érdekében az Agrohof Kft. kérheti, hogy az ügyfél hiba kijavítása után a javított termékért a telephelyre fáradjon elszállítani.

  1. Kinek a felelőssége a javított termék szállítása?

Az ügyvitel gyorsaságának érdekében, termék telephelyre való szállítása, illetve a telephelyről való szállítása az ügyfél felelőssége, amennyiben az Agrohof Kft. erre kéri. A termék fel-, és lerakodás folyamatában az ügyfél tartozik felelősséggel.

  1. A garancia vonatkozik felületi rozsdásodásra is?

A felületi rozsdásodások, hibák kialakulását erősen befolyásolják az éghajlati, időjárási és más külső tényezők is, ezért az Agrohof Kft.-nek nem áll módjában az ilyen típusú problémákat garanciális esetként számba venni.

  1. A garancia vonatkozik a kopó alkatrészekre is?

A kopó alkatrészekre az Agrohof Kft. nem vállal garanciát, annak cseréje és az ebből adódó meghibásodások az ügyfél felelősségi körébe tartoznak.

  1. Miért csak 1 év garancia vonatkozik a legtöbb gépre?

A garancia időtartama a gyártók által külön-külön meghatározott.
Ez nem az Agrohof Kft. döntése alapján történik meg, ez az oka annak, hogy a legtöbb termékre 1 év garanciát biztosítunk.

  1. A garancia milyen alkatrészekre vonatkozik?

A garancia minden olyan gyári alkatrészre vonatkozik, amely nem minősül kopó alkatrésznek. A nem gyári, illetve kopó alkatrészekre a garanciánk nem tér ki.

  1. Mennyi időn belül kell az esetleges meghibásodást bejelenteni?

Az Agrohof Kft. fokozottan megkéri ügyfeleit, hogy bármilyen meghibásodás vagy probléma bekövetkezte után azonnal tegyenek bejelentést erről, hiszen a garanciális eset kivizsgálása és a probléma kijavítása így valósítható meg a leggyorsabban.

Ha a meghibásodott vagy problémás terméket annak ellenére tovább használja, az nem rendeltetésnek megfelelő használatnak minősül és a garanciavesztéssel jár.

  1. Önálló beüzemelés esetén a garancia nem veszíti érvényét?

Nem, a beüzemelés folyamatáért az ügyfél tartozik felelősséggel. Ha bármilyen probléma akad a beüzemeléssel kapcsolatban vagy beüzemeléskor, ezt fokozottan kérjük, hogy jelezzék!

  1. Hogyan mérjük fel, hogy a termékre vonatkozik-e garancia vagy sem?

Az Agrohof Kft. kérheti az ügyfelet, hogy képi és mozgóképi anyagokat továbbítson felé. Elsősorban a bejelentéssel elküldött problémaleírást, képi és mozgóképi felvételeket vizsgáljuk meg, illetve továbbítjuk a gyártónak. Amennyiben ezek nem elegendőek a garancia meghatározásában, akkor az Agrohof Kft. telephelyén történik meg a probléma kivizsgálása és ez alapján a garanciális eset elbírálása.

  1. Hogyan működik a visszáru folyamata?

Ha visszárus helyzetre kerül sor, az csak és kizárólag új, nem használt termékek esetén elérhetőek. A visszáru költségéért az Agrohof Kft. nem vállal felelősséget. Ha használt gép visszaszállítása történik, a használtság mértékének megfelelően, csökkentett áron fizetendő vissza annak ára.

phone