Garanciát csak azokban az esetekben tudunk biztosítani, ha a megvásárolt terméke rendeltetésszerűen volt használva, illetve nem egy kopóalkatrész elhasználódásából adódó meghibásodás következik be.
Továbbá:
A garancia idő előtt elveszik azokban az esetekben, ha a termék nem a rendeltetésének megfelelően használt, továbbá, ha a gép átépítésre kerül és erről előzetesen, írásban nem történik egyeztetés, jóváhagyás.
Helyszíni javítás azokban az esetekben alkalmazható, ha a javítás azt megköveteli, illetve ha a javítás folyamata máshogy nem kivitelezhető.
A gyorsabb javítás érdekében a folyamat az Agrohof Kft. telephelyén történik, ahol a kérdéses garanciális helyzeteket megállapíthatjuk.
Ha úgy ítéljük meg, hogy a javítás a garancián kívül esik, akkor ennek költsége az ügyfelet terheli. A fel-, és lerakodás folyamatáról is az ügyfél tartozik felelősséggel.
A gyorsabb ügyvitel érdekében az Agrohof Kft. kérheti, hogy az ügyfél hiba kijavítása után a javított termékért a telephelyre fáradjon elszállítani.
Az ügyvitel gyorsaságának érdekében, termék telephelyre való szállítása, illetve a telephelyről való szállítása az ügyfél felelőssége, amennyiben az Agrohof Kft. erre kéri. A termék fel-, és lerakodás folyamatában az ügyfél tartozik felelősséggel.
A felületi rozsdásodások, hibák kialakulását erősen befolyásolják az éghajlati, időjárási és más külső tényezők is, ezért az Agrohof Kft.-nek nem áll módjában az ilyen típusú problémákat garanciális esetként számba venni.
A kopó alkatrészekre az Agrohof Kft. nem vállal garanciát, annak cseréje és az ebből adódó meghibásodások az ügyfél felelősségi körébe tartoznak.
A garancia időtartama a gyártók által külön-külön meghatározott.
Ez nem az Agrohof Kft. döntése alapján történik meg, ez az oka annak, hogy a legtöbb termékre 1 év garanciát biztosítunk.
A garancia minden olyan gyári alkatrészre vonatkozik, amely nem minősül kopó alkatrésznek. A nem gyári, illetve kopó alkatrészekre a garanciánk nem tér ki.
Az Agrohof Kft. fokozottan megkéri ügyfeleit, hogy bármilyen meghibásodás vagy probléma bekövetkezte után azonnal tegyenek bejelentést erről, hiszen a garanciális eset kivizsgálása és a probléma kijavítása így valósítható meg a leggyorsabban.
Ha a meghibásodott vagy problémás terméket annak ellenére tovább használja, az nem rendeltetésnek megfelelő használatnak minősül és a garanciavesztéssel jár.
Nem, a beüzemelés folyamatáért az ügyfél tartozik felelősséggel. Ha bármilyen probléma akad a beüzemeléssel kapcsolatban vagy beüzemeléskor, ezt fokozottan kérjük, hogy jelezzék!
Az Agrohof Kft. kérheti az ügyfelet, hogy képi és mozgóképi anyagokat továbbítson felé. Elsősorban a bejelentéssel elküldött problémaleírást, képi és mozgóképi felvételeket vizsgáljuk meg, illetve továbbítjuk a gyártónak. Amennyiben ezek nem elegendőek a garancia meghatározásában, akkor az Agrohof Kft. telephelyén történik meg a probléma kivizsgálása és ez alapján a garanciális eset elbírálása.
Ha visszárus helyzetre kerül sor, az csak és kizárólag új, nem használt termékek esetén elérhetőek. A visszáru költségéért az Agrohof Kft. nem vállal felelősséget. Ha használt gép visszaszállítása történik, a használtság mértékének megfelelően, csökkentett áron fizetendő vissza annak ára.